DS2: Een Rotterdamse derby
Vandaag waren we voor het eerst echt compleet als nieuwe dames 2 team, Karin was weer opgeknapt en met 3 wissels op de bank konden [lees verder]
Vandaag waren we voor het eerst echt compleet als nieuwe dames 2 team, Karin was weer opgeknapt en met 3 wissels op de bank konden [lees verder]
Dit weekend mochten we in de Zadkine aantreden tegen DWS. Op het veld hadden we na een spannende wedstrijd met een paar doelpunten verschil gewonnen [lees verder]
Vandaag mochten we het opnemen tegen DWS. Iedereen was goed op tijd in de sporthal. Dus ruim de tijd om ons voor te bereiden op [lees verder]
Vandaag mocht ik de kids van de E begeleiden bij de wedstrijd. Dat was een leuke uitdaging. Allereerst natuurlijk de grootte van de groep. 5 [lees verder]
Helius heeft gewonnen met 10-16. Laat dat maar meteen duidelijk zijn. Het was ook echt een wedstrijd welke ik niet onder woorden kan brengen. Dan [lees verder]
Heren 2 mocht vandaag met gevaar voor eigen leven spelen op de A4, nou ja, eigenlijk over de A4. Sporthal Willem Alexander is gloednieuw, mooie [lees verder]
Na een super gezellige zaterdagavond met elkaar was het vanmorgen wel heel erg vroeg toen we paraat moesten staan. Om 10.00 uur in Gorinchem een [lees verder]
Zaterdag 21 januari, een thuiswedstrijd. We spelen tegen Unitas’63 E1#, wat een dispensatie team is. Milan is nog steeds geblesseerd en we misten Anne en [lees verder]
Op voorhand al een moeilijke pot. DWS is een van de 3 koplopers. We weten dat ze erg fel op de bal spelen en graag [lees verder]
Negen uur, ja NEGEN UUR! IK HERAAL 09:00 AM… Jeetje wat een tijd om een wedstrijd te spelen. Hoe vroeg het ook mocht zijn, klaarwakker [lees verder]
Sponsored Service & Hosting by E-D-I-T Media Productions ©
Handbalvereniging Roda ’71 • Rodaristraat 3 • 3066 LA ROTTERDAM • ING rekeningnummer NL69 INGB 0003 4079 40
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes