D2: Helius uit. Wat een eind rijden…
Afgelopen zaterdag mochten we weer handballen. Deze keer was het in Hellevoetsluis tegen Helius. We hadden drie wissels. Anouk kon er helaas niet bij zijn. [lees verder]
Afgelopen zaterdag mochten we weer handballen. Deze keer was het in Hellevoetsluis tegen Helius. We hadden drie wissels. Anouk kon er helaas niet bij zijn. [lees verder]
Voor diegene die op de hoogte zijn van de prestaties van de dames 2, zie ons verlies van afgelopen weekend alsjeblieft niet als ‘wat een [lees verder]
Wat een combinatie! In dit geval hebben we het natuurlijk over de barmannen van vandaag: Jasper en Niels. Soms leidt dit duo tot koppijn de [lees verder]
Afgelopen zaterdag speelden we uit in Gouda, bij een club met een super moeilijke naam, zeker voor een Achterhoeker, dus laten we die club gewoon [lees verder]
Na 2 weken geen wedstrijden kunnen spelen doordat de geplande wedstrijden niet doorgingen mochten we deze week 2 keer aan de slag. Woensdagavond stond Twist [lees verder]
Goed, slecht, beter, wauw, matig, dat is de volgorde waarin de sinus van de D1 loopt. Laten we even kijken of we van die sinus [lees verder]
In de week voorafgaand aan de wedstrijd tegen Indus ’67 op zondag 24 september was het nogal spannend of we überhaupt wel genoeg spelers hadden [lees verder]
De zon schijnt, de lucht is blauw.. Met andere woorden opnieuw een heerlijke middag om een lekkere wedstrijd te handballen en de punten natuurlijk bij [lees verder]
Ook dit jaar doen we weer mee aan de Grote Clubactie. De verkoop is in volle gang en de eerste volle boekjes zijn al ingeleverd! [lees verder]
Zaterdag mochten wij een flink stukje rijden om onze wedstrijd te spelen, namelijk in Spijkenisse. Er was heerlijk weer voorspelt, en afgelopen week konden allebei [lees verder]
Sponsored Service & Hosting by E-D-I-T Media Productions ©
Handbalvereniging Roda ’71 • Rodaristraat 3 • 3066 LA ROTTERDAM • ING rekeningnummer NL69 INGB 0003 4079 40
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes