D2: Droog weer en twee nieuwe spelers
We mochten weer een wedstrijd spelen en deze keer lekker thuis plus het was droog. Welkom zon! (nou nog ff blijven). De tegenstander deze keer [lees verder]
We mochten weer een wedstrijd spelen en deze keer lekker thuis plus het was droog. Welkom zon! (nou nog ff blijven). De tegenstander deze keer [lees verder]
Genoeg veren in hun achterste en voldoende pluimen om vandaag uit te delen. Nog even en ze worden in kooitjes gezet bij het pluimvee. Ja, [lees verder]
Afgelopen zondag reisden de Heren af naar het pittoreske Vlaardingen voor het 4e competitieduel. De regen had even plaats gemaakt voor heerlijk nazomerweer om in [lees verder]
Yes, een thuiswedstrijd. Het is onze derde wedstrijd, de meeste andere teams hebben er al 4 gespeeld of doen dit op zondag. Nog 4 wedstrijden te [lees verder]
We verzamelen om kwart over 10 en iedereen is op tijd, het is volle bak, iedereen is aanwezig! Aangezien het deze zondag voor het eerst [lees verder]
Keihard onderuitgaan omdat we net niet genoeg de afspraken volgen? Of was het gewoonweg pech omdat de tegenstander en net eentje meer in wist te [lees verder]
Er zijn zo van die dagen dat het niet vlot. Je loopt maar te meppen tegen die achterhoofdjes, deels uit jaloezie omdat ze er meer [lees verder]
Wow wat een wedstrijd weer! Elke week zie ik dat jullie het spelletje beter gaan spelen; goede korte stukjes overspelen, dribbelen, goed kijken wie er [lees verder]
Vandaag waren we weer compleet. Doordat ik onverwachts een wedstrijd floot, hebben Joelle en Marian de voorbereiding voor de wedstrijd van mij overgenomen. Heel fijn! [lees verder]
Nat, nat, nat. Deze keer moesten we aantreden tegen Ventura. Een sterk team. Minke en Quinty konden helaas niet meespelen maar gelukkig wilde Luna ons [lees verder]
Sponsored Service & Hosting by E-D-I-T Media Productions ©
Handbalvereniging Roda ’71 • Rodaristraat 3 • 3066 LA ROTTERDAM • ING rekeningnummer NL69 INGB 0003 4079 40
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes